Pages

Sunday, March 28, 2010

නදීශා 9

නදීශා 8මෙතන


ඇය දුරකතනය විසන්ධි කල පසු කිසිත් සිතා ගැනීමට වත් නොහැකි විය...
මොනවද මේ මෙයා මට කියන්නේ...

'එහෙනම් ඔයාට මාව ආයෙත් මීට් වෙන්න බැරි වෙයි...
මම තියනවා...'
ඒ වදන් පෙල දෝoකාර දෙන්නාක් මෙන් ඇසිනි...

"කවුද කතාකලේ?"
මම පියවි සිහිය ලැබුවේ තාත්තාගේ හඩිනි...
'ආහ්... මගෙ යාලුවෙක්'

එම පිලිතුර ප්‍රමාණවත් විය...

මා ගෙවූ දීර්ගතම රාත්‍රීන් අතුරින් එකක් ලෙස එය සටහන් විය..
නිදිවර්ජිතව විසදීම සදහා ගැටලුවක් විය..

'මොකක්ද මෙයා මේ එකපාරටම කිවුවේ...'

හරියන්නේ නෑ. ඉරිදට දහම් පාසලට එනව කිවුවනේ..
එතනදි  හම්බවෙලා අහන්න ඕනේ...

ඉරිදා දිනයේ ගෙදරින් එලියට බැසීමට පැහැදිලි හේතුවක් අවශ්‍ය නොවුනි...

අම්මේ.. මම අද මනෝජ්ලගෙ ගෙදර යනවා..
අපේ කට්ටිය එහෙට අද එනව කිවුවා..

මනෝජ්, හේෂාන්, තරිදු, මලීන්,පුන්සර... ආදීවූ මගේ මිත්‍රයන් ගැන අම්මා  දැන සිටි නිසා එය අස්වැසිල්ලක් විය.

කෝකටත් මනෝජයට කෝල් එකක් දාල කියන්න ඕනෙ.
හදිස්සියෙවත් කතා කලොත් එහෙම..

ඒ ආකාරයෙන් සිදුවිය හැකි සියලු ආකාරයේ සිදුවීම් සදහා පිලියම් යෙදීමි.

පන්සල ඇතුලට යන්නේ කොහොමද?

ඇරෙන කල් ඉන්න උනොත් එහෙම ලොකු කට්ටක් කන්න වෙන්නෙ..

මේ හරියෙ දන්න එකෙකුට ඉන්නෙ කසුන් විතරයි..
ඒත් ඌත් එක්කත් ලොකු සම්බන්ධයක් නෑ නෙ.

කෝකටත් ඌව හම්බවෙලා බලනවා..

හන්දියට ගොස් කිහිප දෙනෙකුගෙන් විමසීමෙන් පසුව කසුන්ගේ නිවස සොයාගැනීමට හැකිවින.

"අම්මට හුඩු.. රoගය.. මේ කොහෙද බන් මේ උදේම යන්නෙ..?"

'කොහේ යන්නද බන්.. උඹව හොයාගෙන තමා ආවෙ.'
"වරන් වරෙන් ඇතුලට..."
වැඩේ කරගන්න පුලුවන් වෙයි වගේ... මගේ සිත මිමිනීය..


තේ එකක් බොමුද? මම දැනුයි බන් නැගිට්ටෙ.

'තේ නම් ඕනේ නෑ බන්...'

"කොහොමද නදීශ එහෙම"

මම කියන්න කලින්ම මූ ඇහුවනෙ...
'ඒක තමා බන් මේ උබව හොයාගෙන ආවෙ...
ඉක්මනට ලෑස්තිවෙලා වරෙන්කෝ...'

"හරි මචන් මට විනාඩි 10ක් දීපන්.."

ඉතින් කියපන්කෝ... මගෙන් මොනවද කෙරෙන්න ඕනෙ?

මේ.., නදීශ දහම් පාසලේ උගන්නනව නේද?

"ඔව්නෙ බන්.. අද ඉරිදනෙ.
වරෙන් යන්න පන්සලට යමු."


'අවුලක් නැද්ද? මෙහේ මම දන්න එකෙක්ට ඉන්නෙ උඹ විතරයි..
හාමුදුරුවො මොනව හරි කියයි ද?'

"අපෝ නෑ.. උඹ බය නැතුව වරෙන්.. මම ඉතින් පන්සලේ හොද දායකයෙක් නෙ. හාමුදුරුවො මොකුත් කියන්නෙ නෑ..."


'මචන් මේ කරන උදව් වලට නම් උබට පින්..'

"අයියෝ ඕක මොකක්ද බන්.."
"මොකද ඒකිව හම්බවෙන්න බැරි උනාද?"

'ඔව් බන් දන්න වනෙ ඉතින්... දැන් පන්තිත් නෑ නෙ..'

"මචන්, රoගය, සමහර දවස් වලට ඒකිගෙ අක්කත් එනව උගන්නන්න.."



දහම් පාසල ඔහුගේ නිවසේ සිට ඇවිද යාහැකි දුරකින් විය...
කිසිදු පැකිලීමකින් තොරව ඇතුලට යා හැකි විය...


"මචන්, අදත් දෙන්නම ඉන්නව වගේ...
මොකද කරන්නේ?"


'නදීශගෙ පන්තිය කිට්ටුවට ගිහින් එමු.
එයා දකිනවනෙ එතකොට...'


මම සිතූ අයුරින්ම ඇය අප දුටුවාය.. නමුත් කිසිදු වෙනසක් පෙනෙන්නට නොතිබුනි.
මෙයා මේ මාව ගෙන්න ගන්න කියපු දෙයක්ද...



"අක්ක ඉන්න නිසා කතා කරන්න වෙන්නෙ නෑ..."

කතා කරන්න එපා.. අක්ක තාම දන්නෙ නෑ නෙ බන්...

"රoගය, උඹ අර අපෙ ඉස්කෝලෙ හිටපු අසේලව දන්නවද?"

'මොන අසේලද?'

"ඌ මචන් අපිට වඩා අවුරුද්දක් වැඩිමල්... උඹ ඌව දන්නව... අර ඉන්නෙ බන්.."

'ආ.. ඔව් ඔව්... මම දන්නව'

"වරෙන් ඌවත් හම්බවෙලා යමු..."

'හරි එහෙනම් ඌට කියමු අරයට මාව මීට් වෙන්න කියන්න කියල..'



ආ මල්ලිලා... මොකද මේ පැත්තේ?

මෙන්න මේ රoගයත් එක්ක ආව බන්...
කසුන් විසින් පිලිතුරු සපයන ලදී...

ඇත්තෙන්ම අසේල මම ද හොදින දන්නා අයෙකු විය..

අප දෙදෙනාම පාසල් නාට්‍ය පුහුණුවීම් වලදී මුණගැසී ඇත...


'මචන් අයියෙ, නදීශට පොඩි පණිවිඩයක් දෙනවද?
මාව ඉක්මනින් මීට් වෙන්න කියන්න..'
එතකොට එයා දන්නවා.

එයාගෙ අක්ක ඉන්න හින්ද කතාකරන්න බෑ නෙ..

ආ.. හරි මල්ලි මම කියන්නම්...
'ලොකු උදව්වක්'

කසුන අපි යමුද?

"හරි, යමන්කො හන්දියට, මටත් හන්දියට යන්න ඕනෙ."

'අනේ මචන් උඹ ලොකු උදව්වක් කලේ... වෙලාවෙ හැටියට ස්තූති කරනව ඇරෙන්න වෙන දෙන්න දෙයක් නෑ...'

"ආ ඒව ඔක්කොම හරි බන්."

"උඹ දැන් කොහෙද යන්නෙ?"

'මෙතනින්ම මනොජයගෙ ගෙදර යනව බන්..
මම ගෙදරට කිවුවෙ එහෙ යනව කියල...'

මගේ මිත්‍රයාටද සිදුවූ සියල්ල පවසා මම යලි නිවසට පැමිණියෙමි...


ඇයගෙන් ඇමතුමක් ලැබෙන තුරු බලා සිටිමි...

3 comments:

  1. දිගටම ලියපං මචං...
    මේ අඩවියට ගොඩවෙල යන්න අපිත් එන බව මතක තියාගන්න..

    ReplyDelete
  2. අපිත් එනවා.... දිගටම ලියන්න.....

    ReplyDelete
  3. ඔබේ පමාව මාගේ කුතුහලය අවුස්වාලයි...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~එස්. ඒ.~ ගැන